A hallgatói, oktatói, kutatói ügyfélszolgálatok minőségének fejlesztése
Alprojekt vezető: Kovács Viktor főtitkár
Sebestyén Csaba szakmai vezető
Indokoltság:
A Miskolci Egyetem hallgatói, oktatói és kutatói részéről folyamatos igényként
merül fel, hogy az egyetemen elérhető szolgáltatások színvonala minél magasabb
legyen, minél egyszerűbben érhessék el ezeket. Ezek a szolgáltatások megfelelő
informatikai támogatással rendelkezzenek mind az elérhetőség, mind a
szolgáltatásokhoz szükséges alkalmazások tekintetében.
Cél:
A meghatározott problémák miatt szükséges létrehozni a Miskolci Egyetem
hallgatói, oktatói és kutatói számára egy olyan ügyfélszolgálati rendszert,
amely egyrészt integrálja, illetve továbbfejleszti és így egy helyre
koncentrálja ezeket a funkciókat, másrészt a vezeték nélküli technológia
kiterjesztése szükséges ezen szolgáltatások eléréséhez.
Tevékenységek:
Ügyfélszolgálati Központ létrehozása
•
A hallgatói, oktatói, kutatói ügyfélszolgálati központ létrehozása
•
Helyiségcsoport belső átalakítása, felújítása, bútorozása
Elektronikus ösztöndíjigénylő rendszer bővítése
•
A jelenlegi informatikai rendszerek összehangolása
•
Pályázói és elbírálói dokumentációk létrehozása
Kollégiumi Wifi hálózat bővítése
•
Jelenlegi informatikai hálózat felmérése
•
A kiépített új wifi hálózat üzemeltetése
Elektronikus tanulmányi rendszer fejlesztése
Diák Iroda fejlesztés
•
A Diák Iroda átalakítása
•
Helységcsoport belső átalakítása, felújítása, bútorozása
•
Kivetítők tartalomfeltöltése