A hallgatói, oktatói, kutatói ügyfélszolgálatok minőségének fejlesztése

 

 

 

Alprojekt vezető:  Kovács Viktor főtitkár

 

                           Sebestyén Csaba szakmai vezető

 

 

Indokoltság:

A Miskolci Egyetem hallgatói, oktatói és kutatói részéről folyamatos igényként merül fel, hogy az egyetemen elérhető szolgáltatások színvonala minél magasabb legyen, minél egyszerűbben érhessék el ezeket. Ezek a szolgáltatások megfelelő informatikai támogatással rendelkezzenek mind az elérhetőség, mind a szolgáltatásokhoz szükséges alkalmazások tekintetében.

 

Cél:

A meghatározott problémák miatt szükséges létrehozni a Miskolci Egyetem hallgatói, oktatói és kutatói számára egy olyan ügyfélszolgálati rendszert, amely egyrészt integrálja, illetve továbbfejleszti és így egy helyre koncentrálja ezeket a funkciókat, másrészt a vezeték nélküli technológia kiterjesztése szükséges ezen szolgáltatások eléréséhez.

 

Tevékenységek:

Ügyfélszolgálati Központ létrehozása

      A hallgatói, oktatói, kutatói ügyfélszolgálati központ létrehozása

      Helyiségcsoport belső átalakítása, felújítása, bútorozása

Elektronikus ösztöndíjigénylő rendszer bővítése

      A jelenlegi informatikai rendszerek összehangolása

      Pályázói és elbírálói dokumentációk létrehozása

Kollégiumi Wifi hálózat bővítése

      Jelenlegi informatikai hálózat felmérése

      A kiépített új wifi hálózat üzemeltetése

Elektronikus tanulmányi rendszer fejlesztése

Diák Iroda fejlesztés

      A Diák Iroda átalakítása

      Helységcsoport belső átalakítása, felújítása, bútorozása

      Kivetítők tartalomfeltöltése

 

 Vissza