Irattározás folyamatmenedzselés, informatikai fejlesztése
Alprojekt vezető: Dr. Balla László
Elemei és tartalma:
Folyamatmenedzsment fejlesztése:
MonFlow Light beszerzése,
MonFlow Light – MonDoc integráció,
Folyamatmenedzsment bevezetése –
Együttműködési szerződések,
MonFlow Professional beszerzése, bevezetése
Irat és dokumentumkezelő rendszer fejlesztése:
Az intézményi irányítás fejlesztésével csökkenthető az oktatók-kutatók adminisztratív terhelése. A cél elérése érdekében egyetemi szintű Iktató, nyilvántartó modul, Dokumentumtár modul, Archíváló modul és Hitelesítéskezelő modul kerül beiktatásra.
Ø
Netun.Net adminisztrációs modul
Ø
Gyüjtőszámla modulFIR-OEP modul
Ø
Kollégiumi adminisztrációs modul
Ø
Elektronikus kérvénykezelő modul
Ø
Elektronikus Index modul
Pályázati
Nyilvántartó Rendszer továbbfejlesztése:
•
A jelenleg futó nyilvántartási rendszer felülvizsgálata, kiegészítése és
integrációjaA fejlesztések tartalmi és informatikai működőképességének
ellenőrzése
•
Kézikönyv összeállítása az adatbázis felhasználói és működtetői, továbbá a
használat betanítása
•
A megjelenítendő anyagok összegyűjtése, rendszerezése és feltöltése az
adatbázisba.
•
A tudásbázisban szereplő információk lefordítása angol, illetve német nyelvre
•
A lefordított anyagok feltöltése, közzététele