Irattározás folyamatmenedzselés, informatikai fejlesztése

 

Alprojekt vezető: Dr. Balla László

 

Elemei és tartalma:

 

Folyamatmenedzsment fejlesztése:

MonFlow Light beszerzése, MonFlow Light – MonDoc integráció, Folyamatmenedzsment bevezetése – Együttműködési szerződések, MonFlow Professional beszerzése, bevezetése.

 

Irat és dokumentumkezelő rendszer fejlesztése:

Az intézményi irányítás fejlesztésével csökkenthető az oktatók-kutatók adminisztratív terhelése. A cél elérése érdekében egyetemi szintű Iktató, nyilvántartó modul, Dokumentumtár modul, Archíváló modul és Hitelesítéskezelő modul kerül beiktatásra.

 Neptun rendszer továbbfejlesztése:

Ø  Netun.Net adminisztrációs modul

Ø  Gyüjtőszámla modulFIR-OEP modul

Ø  Kollégiumi adminisztrációs modul

Ø  Elektronikus kérvénykezelő modul

Ø  Elektronikus Index modul

 

Pályázati Nyilvántartó Rendszer továbbfejlesztése:

         A jelenleg futó nyilvántartási rendszer felülvizsgálata, kiegészítése és integrációjaA fejlesztések tartalmi és informatikai működőképességének ellenőrzése

         Kézikönyv összeállítása az adatbázis felhasználói és működtetői, továbbá a használat betanítása

         A megjelenítendő anyagok összegyűjtése, rendszerezése és feltöltése az adatbázisba.

         A tudásbázisban szereplő információk lefordítása angol, illetve német nyelvre

         A lefordított anyagok feltöltése, közzététele

 

 

Vissza